Sıkça Sorulan Sorular

 

Villada/Apartta Fiyata Neler Dahildir?

İlanlarda belirtilen tutarlar sadece kiralamaya yönelik konaklama ücretleridir. Firmamız sizden konaklama ücreti harici başka bir ücret almamaktadır. Kiralama fiyatına, villanın/apartın belirtilen konaklama kapasitesine uygun sayıda kişinin konaklaması, elektrik kullanımı, su kullanımı, tüpgaz kullanımı, haftalık temiz havlu ve çarşaf, havuz ve bahçe bakımı, internet kullanımı, giriş temizliği, arıza durumunda teknik servis ve villa kiralama komisyon bedelinin KDV’si dahildir.

Villanın/Apartın Günlük Kiralama Ücreti Nasıl Hesaplanır?

Günlük kiralama ücretleri aynen otellerde olduğu gibi gecelik olarak hesaplanmaktadır. Pazartesi girişli bir rezervasyonda 1 hafta sonra yine Pazartesi günü (7 gece 8 gün) çıkış yaparsınız. Sitemizde belirtilen fiyatlar her villanın/apartın aylara göre haftalık fiyatlarıdır. Bayram Tatilleri ve Ramazan ayı gibi dönemlerdeki fiyatlar, o ayın normal fiyatlarına göre farklılık gösterebilir.

Villanın/Apartın Kiralama Süresi Minimum Kaç Gündür?

Minimum Konaklama Süresi her villa/apart için yılın farklı dönemlerinde farklılıklar göstermektedir. Yüksek sezonlarda (bayram tatilleri, temmuz ve ağustos ayları) minimum kiralama süresi 7 (yedi) gündür. Diğer aylarda ise minimum kiralama süresi 5 (beş) gündür. 5 günden daha az süreli konaklama yapmak istediğiniz taktirde fiyatlara ekstra temizlik ücreti talep edilmektedir.

Villada/Apartta Hasar Depozitosu İşlemi Nasıl Uygulanır?

Sitemizde yayınlanan ilanlarda belirtilen Hasar Depozitoları villaya/aparta girişte ev sahibine ya da yetkili kişilere, kiraladığınız süre boyunca oluşabilecek muhtemel zarar ve hasar için geçici olarak bıraktığınız bir meblağdır. Kiralama sürenizin bitiminde villadan/aparttan ayrılırken, herhangi bir hasar ve/veya zarar meydana gelmemiş olduğu tespit edilirse size aynen iade edilir. Depozito alınmadığı durumlarda ev sahibi ya da yetkili kişi bu hasarın tazmin edilmesini isteyebilir. Bazı ev sahiplerimiz bu depozitoları size villadan/aparttan çıktıktan sonra banka yolu ile de ödeyebilirler. Bu hasar depozitolarının firmamız ile hiçbir ilgisi bulunmamaktadır. Tamamen ev sahibi ile kiracı arasında anlaşmaya tabii şahsi olarak ödenen bir tutardır. 
Ancak depozitonun iade edilmiş olması ya da hasarın talep edilmemiş olması ev sahibinin daha sonra tespit edebildiği muhtemel hasar taleplerini etkilemez. İspatı halinde ev sahibi sizden yeniden tazmin talebinde bulunabilir. Özellikle bu depozito iadesi, ev sahibinin hasar ve/veya zarar tazminatından feragat ettiği anlamına gelmez.

Villanın/Apartın Giriş - Çıkış Saatleri Nasıl Uygulanmaktadır?

Villaya/aparta giriş ve çıkış saatleri ev sahibi ya da ilan sahibi tarafından ilgili ilanlarda belirtilmiştir. Giriş ve Çıkış saati arasındaki süre villanın/apartın temizlik süresidir. Bu saat dilimleri, müşterinin ev sahibinden onay alması ile villanın/apartın müsaitlik durumuna bağlı olarak değiştirilebilir. Bundan dolayı girişten bir gün önce ev sahibinizle ya da yetkili kişi ile görüşerek tam giriş saatinizi teyit ediniz. Giriş saatleri aksaklıklar sonucunda (elektrik kesilmesi vb...) ev sahibi tarafından 1-2 saat esnetilebilir. Bu gibi durumlarda ev sahiplerimiz sizler için temizlik yaptıklarından anlayış göstermenizi rica ederiz. Giriş saatiniz ile çıkış saatiniz aynı değildir. (Örn. Saat 16:00′da girdim, saat 16:00′da çıkacağım diyemezsiniz). Çünkü siz çıktıktan sonra bir sonraki misafir için o villanın/apartın temizlenip hazırlanması gerekmektedir. Bu nedenle de tüm villalarda/apartlarda giriş saati 16:00, çıkış saati ise 10:00’dır.

Villada/Apartta konaklama kapasitesi nedir?

İlanlarımızda belirtilmiş olan kişi sayıları maksimum kişi sayılarıdır. Villadaki/Aparttaki malzemeler (havlu, mutfak malzemeleri, sandalye, sıcak su depoları vs...) kapasiteye göre ayarlanmaktadır. 3 yaşına kadar olan çocuk veya çocuklar bebek kapsamında kişi sayısına dahil değildir. 3 yaşından büyük çocuk veya çocuklar için normal yatak sunulduğu için tam kişi olarak işlem görürler. Ancak bu çocuk veya çocuklar için ev sahibinden ücret karşılığı ya da ücretsiz çocuk yatağı temin edilirse tam kişi sayısı dışında kabul edilirler. Kapasiteyi aşan durumların tespiti halinde sözleşme fesih olur ve ev sahibinin sizi evden çıkartma yetkisi doğar. Villada/Apartta bulunan açılabilir portatif yataklar, kanepeler ile kapasite arttırımları ilan açıklamasında belirtilecektir. Toplam kapasite üzeri olabilecek eksiklikler dikkate alınmayacaktır. İlave yatak talepleri genelde olumsuz olarak yanıtlanmaktadır. Çünkü yatağı temin etmek, getirmek ve götürmek ciddi bir külfet gerektirir. Bu gibi ilave yatak taleplerinde ev sahibi kişi başı maliyete göre ekstra kişi ücreti talep edebilir.

Villada/Apartta Mesafe Bilgileri Nasıl Hesaplanır?

İlanlarda belirtilen mesafeler ile ilgili bilgiler tahmini verilerdir ve tamamen bilgi verme amacıyla sizlere belirtilmiştir. Villanın/Apartın tam konumu ya da yaklaşık konumu haritalarda işaretlenmiştir. Tam uzaklık için Harita üzerinden mesafeleri kontrol etmeniz yeterli olacaktır. "Denize Uzaklık" ibaresi genel olarak en yakın deniz kıyısı için kullanılmaktadır. Uzaklıklarda belirtilmiş Market ve Restoranlar çoğu zaman gece yarılarına kadar açık ancak büyük bir kısmı sezonluk çalışan işletmelerdir. Bunların açılış ve kapanış tarihleri ve saatleri değişkenlik gösterebilir.

Villaya/Aparta Evcil Hayvan Getirilebilir mi?

Evcil Hayvan kabul eden villalarımız/apartlarımız sitemizde mevcuttur. Rezervasyon yapmadan önce evcil hayvanınız ile geleceğinizi yetkili kişilere bildirmeniz gerekmektedir. Ev sahiplerimiz, evcil hayvanlar için sizden ekstra bir hasar depozitosu talep edebilirler. Evcil hayvanınız tarafından villada/apartta bir zarar doğduğu tespit edilirse, ev sahibimiz oluşan zararın tazminini talep etme hakkına sahiptir.

Villaların/Apartların Sigortası Var mıdır?

Villaların/Apartların sigortalarının sorumluluğu tamamen ev sahiplerine aittir. Bu tip sigortalar (deprem, hırsızlık, yangın, su baskını vs...) yapılsa bile içinde geçici olarak konaklayanların zararları bu sigortalara tabii olmamaktadır. Dolayısı ile herhangi bir sıkıntı yaşamamanız için seyahate çıkmadan önce seyahatle ilgili özel sigortaları yaptırmanızı mutlaka tavsiye ederiz.

Villa/Apart ile İlgili Teknik Sorunlarda Ne Yapmalıyım?

Villalar/Apartlar her müşteri girişinden önce ev sahipleri ya da bakıcısı tarafından kontrol edilir. Ancak bu tarz kiralanan villalarda/apartlarda bazı sebeplerden dolayı (elektrik-su kesintisi, aşırı kullanım, hor kullanım vs...) teknik arızalar yaşanabilir. Kesinlikle arızayı gidermeye ya da bozulan eşyayı tamir etmeye çalışmayınız. Siz hiçbir müdahalede bulunmadan ev sahibinize ya da yetkili kişiye haber vermekle mükellefsiniz. Ev sahiplerimizin bu gibi durumlarda 24 saat içinde soruna müdahale etmesi gerekmektedir. Ancak sezonun ve teknik servislerin yoğunluk durumuna göre sorunun giderilmesi biraz gecikebilir. Ev sahibinin de yapabileceği bir şey olmaması gibi bu durumlarda sabırlı ve anlayışlı olmanızı rica ederiz. Yaşanan genel sorunlar elektrik-su kesintileri, klima arızaları, TV-Uydu arızalar gibi sorunlardır.

Villaya/Aparta Gelirken Yanımızda Neler Getirmeliyiz?

Villalarımızda/Apartlarımızda tatiliniz boyunca ihtiyacınız olacak hemen hemen her şey düşünülmüştür. Günlük kullanımda ihtiyacınız olacak mutfak araç gereçleri, belirtilen kişi sayısında havlu takımları, saç kurutma makinesi vs. Villa/Apart içindeki araç gereçlerin villa/apart dışında kullanılması yasaktır. Bu yüzden özel eşyalarınızı ve plaj havlunuzu yanınızda getirmenizi tavsiye ederiz.

Villanın/Apartın Havuz Bakımı Nasıl Yapılmaktadır?

Villanın/Apartın havuz bakımı, görevli personeli tarafından her gün sabah erken saatlerde (07:00 – 07:30 arası) düzenli olarak yapılmaktadır. Sabah erken saatlerde yapılmasının sebebi ise havuz içerisine atılan temizleyici kimyasallardan sonra havuz en az 3 saat kullanılmamalıdır.  Havuza girerken aşırı güneş yağı kullanımı, elbise ile girilmesi vb. unsurlar havuzun anlık kirlenme ya da suyunun bulanıklaşmasına sebebiyet verebilir. Bu gibi sorunların olmaması için gerekli önlemlerin alınmasını rica ederiz. Havuz suyunun boşaltılması ve tekrar doldurulması yüksek maliyet ve zaman isteyen bir süreçtir. Bu yüzden de havuz doldurulduğu günden itibaren düzenli olarak temizlenmekte, gereken ilaçlamalar ve devridaimi yapılmaktadır. 

Villanın/Apartın Temizliği Nasıl Yapılmaktadır?

Haftalık Villa/Apart kiralama fiyatlarına giriş temizliği dahildir. Müşteri villaya/aparta girmeden önce evin tamamında detaylı bir temizlik yapılır. Nevresim takımları, yastık kılıfları, banyo ve yüz havluları temizleri ile değiştirilir. Giriş temizliğinden sonra 1 haftalık konaklama süresinde ekstra temizlikler ücrete tabiidir. 2 hafta ya da daha uzun süreli konaklamalarda belirtilen günlerde haftada 1 kez olmak şartı ile villa/apart ücretsiz temizlenir.

 

Copyright 2019 villaduragi.com.tr - Web sitesi üzerindeki tüm haklar DESİRA İNŞAAT TURİZM GIDA TARIM VE TİC.LTD.ŞTİ.’ye aittir.

WhatsApp