Müşteri Yorumları

• Mustafa Guler - 21.06.2019
    Villadan inanılmaz memnun kaldım. Tertemiz bir pırıl pırıl bir villa sahibi inanılmaz iyi ve ilgili bir insan. Yine gitsem yine bu villada kalırdım. Mevki olarak merkezde olmaması bence büyük artı olmuş çünkü daha sakin ve daha huzurlu bir ortam kılıyor. Villada her şey düşünülmüş normal market alışverişinizi yapıp kendi eviniz miş gibi kalabilirsiniz. Kesinlikle tavsiye ederim Saygılarımla.
  • Filiz Işık - 04.06.2019
    tereddütlü gelmiştik ama fotoğrafların aynısı bir villa ile karşılaştık. huzurlu doğa içinde bir villa. tam muhafazakar olması çok iyiydi. bizim için önemli olan bu kriterdi. kendi adımıza memnun kaldım herşey için teşekkürler.
  • Zeynep Uzun - 01.06.2019
    aşırı sevimli güzel bir villa. ev sahibimiz aşırı ilgili. villa durağının sahibi Durmuş Bey de çok yardımcı oldu. ön yargılı geldik ancak çok memnun ayrıldık:) Bu villa için mutlaka görüşün derim.muhafazakar 2 kişilik tatlı bir villa. bizim küçük bir de bebeğimiz vardı ama sorun etmediler.hatta bebek yatağı da tahsil ettiler.çok ama çok tesekkür ederiiiizzzzz
  • MUSTAFA BİLGEN - 29.05.2019
    bu villayı bize yeni yapıldı diye yönlendirdiler. gerçekten de öyleymiş. içeriye girdiğimiz de yeni mobilya kokuyordu. merkezden biraz uzak ama yine de çok sevdik. huzurlu bir tatil oldu bizim için. kücük bir bebeğimiz de vardı havuzun sığ kısmını da bebek için kullandık. bizim beklentimizi bu villa karşıladı. tesekkür ederiz.
  • Yusuf Kürt - 12.06.2019
    Gayet iyi korumalı hiçbir şekilde dışarıdan görünmeyen ferah bir yerdi çalışan arkadaşında tavsiyesiyle doğru villaya gittiğimi düşünüyorum ev sahibide çalışanlarda çok ilgili güler yüzlü :)
  • Gülay Karakaya - 11.06.2019
    Villa çok yüksekte, İslamlar koyununde üstünde, bildiğiniz yayla da. Yolu çok sıkıntılı bı sure sonra asfalt yol bitiyor, toprak yol ve taş yol. Ormanlık bir alan olduğu için böcek çok. Bizi kocaman örümceğe benzeyen ne olduğunu bilmediğimiz bir çok bacaklı ve kertenkele ziyaret etti. Güneş enerjisinin kabini biraz küçüktü sanırım sıcak su çabuk bitti. Markete araçsız yürüyerek gitmek imkansız. Oraya gideceksiniz aracınız yüksek olmalı, bizim aracımızın altı çok alacaktı, taş yoldan dolayı çok zorlandik. Ev sahibi Emin bey çok ilgili idi. Mama sandalyesi istedik hemen temin etti. İkinci bir mangali hemen temin etti. Kendisine çok teşekkür ederiz. Yol ve ormanlık alanda olduğumuz için bocek dışında sorun yaşamadık.
  • canan erdogan - 06.06.2019
    Villa muhteşem manzara eşsiz evde her ıhtıyacınız mevcut damak zevkınıze göre yıycek ıcıcek alıp vıllanın tadını çıkartıcaksınız temsılcıler gerçekden çok ilgili yardımcı olan bir ekip herşey için teşekürler villa zümrüt uno
  • Aysegul Öztürk - 07.05.2019
    iki çift olarak geldik ve harika bir tatil deneyimi yaşadık. Bu villa merkeze ve denize yakın sayılır. Havuz bakımı her gün yapılıyor bu çok hoşumuza gitti. Bir daha gelirsem yine bu villada kalmak isterim. herşey için teşekkür.
  • Enes Kırlangıç - 01.06.2019
    Balayı için tercih ettik ve fotoğraflardakinin aynısı bir villa ile karşılaştık. tertemiz bir villaydı. bir kaç küçük aksilik yaşadık ancak Villa Durağı Durmuş By sağolsun herşeyimizle ilgilendi.
  • Haydar Demirören - 02.06.2019
    Villa yeni bir villa olarak bize önerildi. herşey yepyeni ve güzeldi. özellikle kaldığımız sarıbelen köyünün doğası çok temiz ve güzeldi. bol oksijen bize bayram önü iyi geldi. sorunsuz bir tatil yaşadık. ilgili bir acenta.
  • Tuğba Apak - 25.05.2019
    Harika bir balayı villası. patara plajına çok yakın mesafesi. Villa sahibinin at çiftliği var çok güzel ilgileniyor. bizi villa durağı Durmuş bey gezilip görülecek yerler konusunda çok güzel bilgilendirdi çok memnun kaldık bu tatilden. Villa küçük biraz ama 2 kişi için yeterli. muhafazakar olması bizim açımızdan çok iyi oldu. eksi yönü yok sayılır artısı çok. temizilik çok başarılıydı.bir de marketler villalara servis yapıyor bu da çok hoşumuza gitti.
  • Tayfun Alaca - 02.06.2019
    Bayram için çok ani bir karar verip bu villayı kiraladık. iyi ki de kiralamışız. çok çok beğendik. hem açık hem kapalı havuzu var. büyük bir villa. konum olarak cok hoşumuza gitti özellikle doğası ve havası tertermiz. tek kötü yanı biraz merkeze uzak ancak aracınız varsa 7-8 dk sürüyor.
  • Semiha Özdemir - 29.05.2019
    3 aile olarak geldik. gayet geniş ve ferah bir villa. deniz manzaralı ve merkeze yakın. bizim için önemli olan havuzunun korunaklı olmasaydı hiç bir sorun yaşamadık korunaklıydı. villanın tek sıkıntısı dik bir yokuşu var onun dışında on numara beş yıldız bir tatil oldu bizim için. denize konumu da yakın sayılır. kalabalık aileler tecih etsin.
  • Ayşe Akgül - 03.06.2019
    kaş için tatil yapcaz diyip kendimizi kalkanda bulduk. iyikide gelmişiz çok güzel bir villada tatil yaptık. Bundan sonra yollar Kalkana çıkar.
  • Tuba demir - 27.05.2019
    Çok lüks bir villa. Hamam sauna spor salonu ve jakuzisi var. villadan hiç çıkma gereği bile duymadık diyebilirim. manzarası şahane. villanın yan tarafında kocaman bir vadi var. biz 4 kişi geldik çok güzel bir tatil yaptık. villa da tatil yapılacaksa bu villalar çok doğru bir tercih olur. 1 hafta kaldık keşke daha çok zamanımız olsaydı daha çok kalsaydık dedik.
  • Metin Yağen - 18.05.2019
    On numara bir tatil oldu. harika manzarası var. villa çok temizdi. ilgilenen villa görevlisi ve bizimle ilgilenen Durmuş Bey her konuda yardımcı oldu. yine gelsem yine bu bölgede tatil yapmak isterim. biz 3 kişi geldik kücük bebeğimizle sessiz sakin kafa dinledik.
  • nimet eraslan - 30.06.2019
    villa da tatil keyfi diyorum. villa otantik tercihleriniz arasında olsun çok güzel cok temiz.
  • ümmühan erdoğmuş - 20.05.2019
    merkeze aşırı yakın deniz manzaralı bir villa. çok beğendik. biz balayı için geldik ama geniş bir villa. deniz manzarasına karşı mangal keyfi yaptık. herşeyden çok memnun kaldık. kalkan güzel bir bölge. Villa Horus bu villayı buradan kiralayın.
  • Mustafa ÖZEN - 04.06.2019
    Villa arena tam 2 kişilik konseptte olan bir villa. sevdik herşey güzeldi.
  • Tugçe ÖZSARAÇ - 01.06.2019
    patara plajına yakın konumda olmasından dolayı tercih ettik. çok memnun kaldık. havuzu korunaklı ve manzarası cok güzeldi. villanın bahcesi genişti ferahtı. fotoğraflardaki gördüğümüzün aynısı ile karşılaştık. çok tesekkür ederiz.
  • ALİ SERDAR - 08.04.2019
    Balayımız için tercih ettiğimiz bir villaydı. eşimin kapalı olmasından dolayı tercih ettik ve çokta memnun kaldık. villa dedikleri gibi korunaklıydı. kiralarken ne gördüysek gelince de aynı şeylerle karşılaştık. hava şansımıza biraz kötüydü ancak biz tatilimizden her şeye rağmen çok keyif aldık. seneye bu villayı yaz ayında da tercih edeceğiz.
  • Nazlı DANIŞMAN - 13.09.2018
    Villaya giderken merkezden uzaklaştığımız için biraz korkmuştuk ancak bizi yemyeşil bir alan ve güzel bir villa karşıladı.gürültüden uzak doğa içinde çok keyifli bir hafta geçirdik. aynı zamanda bu bölge gezip görme açısından da çok güzel. bir sürü plajı ve tarihi yerleri mevcut. biz çok memnun kaldık. her şey için teşekkür ederiz.
  • Hakan CANTÜRK - 15.07.2018
    4 aile geldik ve kalabalıktık. sığmayız rahat edemeyiz diye düşünmüştük. ama beklediğimizden çok daha büyük bir villaydı. kocaman bir havuz terası vardı. villanın gün batımı manzarası müthişti. merkezde bir villa olduğu için de her yere ulaşımı kolayca sağladık. arkadaşlarımızla çok keyif aldığımız bir tatil oldu bizim için. her konuda bizimle ilgilenen Durmuş Bey e de çok teşekkür ediyoruz.
  • Cihan Arslan - 17.09.2018
    villa da ilk kez tatil yaptık ve beklentimizin çok üzerinde bir tatil geçirdik. biz balayı için tercih etmiştik. Belirtmek isterim ki fotoğraflardan daha güzeldi her şey tertemizdi. merkeze konum olarak biraz uzak ancak yemek servisi yapan restoranlar mevcut. akşam üstü çok güzel gün batımı manzarası var. bu manzara için bile bir kere daha gelinir.
  • Hasan Yaman - 26.07.2018
    Ailecek gelmiştik küçük çocuğumuzla rahat edebilir miyiz acaba diye düşünüyorduk. ancak villada her şey düşünüldüğü için çok rahat bir tatildi bizim için. güzel bir bahçesi ve çocuk parkı olduğu için çok rahat ettik. aynı zamanda çocuk havuzu da vardı. villaya girdiğimiz zaman bizim için en önemli olan nokta temizlik çok başarılıydı. çocuklu ailelerin rahat tercih edebileceği bir villa. her şey için teşekkürler Villa Durağı.
  • Cüneyt Antika - 01.09.2018
    bir haftalık tatilimizin sonuna geldik. her şey o kadar güzeldi ki tadı damağımızda kaldı. yeşilliklerin içinde korunaklı, bahçesine ekstra bayıldığımız bir villaydı. her şey fotoğraflarda görüldüğü gibi doğaldı. en önemlisi villaya girdiğimizde tertemizdi. bu villaya giderseniz ki bence kesinlikle tercih edin güzel bir mangal yakıp manzaranın tadını çıkartın.
  • Nihat Şahin - 25.08.2018
    Patara plajına çok yakın konumda olan Harikaaa villamız :) kesinlikle bir kere daha gideceğimizden eminim. mis gibi yeşilliklerin içinde, korunaklı ve evimizde sahip olabileceğimiz herşeyin de bulunduğu villamız. siz de gürültüden uzakta doğanın içinde bir villa istiyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum. bizde tavsiye üzerine geldik ve çok memnun kaldık. Villa Durağına çok teşekkür ediyoruz. Adanadan sevgiler..
  • Vedat Kahraman - 11.11.2018
    Ağustos ayının o sıcağında villa BERAT ın o müthiş manzarasını tatmak nasip oldu. Muhafazakar bir aile olarak villanın bu anlamda çok iyi olduğunu belirtmek isterim. 4 kişilik bir aile için unutulmayacak bir tatil yaşadık. Herkes güler yüzlü ve herşeyimizle ilgilendiler çok teşekkür ederim
  • BARIŞ ŞAHİN - 24.10.2018
    Villa Konum olarak çok iyi bölgededir . Villaya gelirken valizinizi almanız yeterli olacaktır. Villa sahibinin de hemen yakınında olması çok avantaj. Bu fiyatlara tercih edebilecek bir villa. Hiçbir ekstra ücret yok. Temizlik yeterli seviyedeydi. Sezon sonunda tatil yapacaklar için havuz ısıtması önemli bu Villa Uysalda ısıtma yok. Villa sahibine misafirperverliği için teşekkür ediyorum
  • S Ö - 17.10.2018
    Villanın avantajları; manzarası, gürültüden uzak ve sakin olmasıydı. Herşey fotoğraflarda göründüğü gibiydi, herhangi bir sorun yaşamadık sadece dış havuzun ön kısmı biraz daha korunaklı olabilirdi. Genel olarak tavsiye edeceğim bir villa.
  • Ali Bilgin - 15.09.2018
    Bize vaad edilen özelliklerin hepsi villada mevcuttu. 5 kişilik bir aile olarak boş tarih bulamadığımızdan dolayı 4 gece kalmamıza rağmen çok verimli bir tatil geçirdik. Bu süre uzatılabilirdi de. Temizlik ve hijyen konusunda da bizi yanıltmadı. Muhafazakar bir villa olarak gerçekten korunaklı bir villaydı. İlgili kişilere çok teşekkür ediyoruz, açıkçası düşündüğümüzden daha güzeldi. Yeniden tercih edebileceğimiz bir villa oldu. Herkese kesinlikle tavsiye ederim. İyi günler, iyi tatiller...
  • BÜLENT ARSLAN - 11.09.2018
    Öncelikle villayı rezerve etmemizde yardımcı olan durmuş beye ve villa sahibi ali beye hanımına misafir perverlikleri için çok teşekkür ederiz. Konakladığımız günler boyunca villada herhangi bir olumsuzluk yaşamadığınız için yazacak birşey bulamadık... Manzarası konumu otoparkı havuzu ve geniş alanı sayesinde çocuklarımız ve bizler eğlendik... Ücretide olanaklarına göre çok uygundu... Tekrar gitmek ve tatil yapmak mümkün olur...
  • Mustafa Kurnaz - 10.09.2018
    Eylül ilk haftası kaldık.Ailece villayı ve bulunduğu yeri çok beğendik.ihtiyaciniz olabilecek herşey fazlasıyla evde bulunmakta.resimlerde guzel,gercegi cok daha guzel.hem ev sahibi hemde villaduragi.com çok iyi ve yardımcı olan insanlar.kesinlikle tavsiye ederiz.tekrar görüşmek üzere.
  • Ebru Banicar - 02.09.2018
    Villa mükemmel herşey tam teşekkür ederiz gidecek olanlara tavsiye olarak evin konumundan dolayı serin oluyor rahat bir tatil için ideal Antalya’nın yakıcı sıcağından uzak
  • Ünal Barışoğlu - 22.08.2018
    Bir hafta boyunca çok güzel bir tatil yaptık. Sitede gördüğümüz resimlerden fazlasını evde bulduk. Sanırım 5 çocuklu olarak giderek salonda masa tenisi masası ile karşılaşmak harikaydı. Havuz düzenli olarak her sabah temizlendi. Evde ihtiyacımız olan herşey vardı, eksik birşey olduğunda da ev sahibi hanfendi çok yakında olduğu için hemen yardımcı oldu. Villa Durağı Durmuş Bey de herşeyimizle ilgilendi. Evin manzarası muhteşemdi, tek olumsuz tarafı eve ulaşmak için çok ürkütücü bir yokuşu çıkmak gerekiyor. Fakat o kadar güzel ve keyifli bir tatil yaptık ki o yokuşa da alıştık. Herşey çok güzeldi ve umarım yine denk getiririz ve seneye de böyle bir tatil yaparız.
  • Fatih Özkan - 20.08.2018
    Her şey çok güzeldi.. Balayı için yalnızlığı ve kafa dinlemeyi planlayanlar kesinlikle tercih etmeli.. Villa, içinde bulunduğu doğal alan ve villa sorumluları konusunda çok memnun kaldık.
  • Arif Küçük - 10.08.2018
    Doğanın içinde müthiş bir villaydı. balayımız için tereddütle gelip biraz daha kalmak istediğimiz güzellikteydi. villa resimlerde göründüğünün aynısıydı. eşimin kapalı olmasından dolayı muhafazakar bir villa olarak burayı tercih ettik ve hiç bir sorun yaşamadık. korunaklıydı. kesinlikle tavsiye ederim..
  • Ismail Öksüz - 31.07.2018
    Cok güzel bir villa tavsiye etmeye deger. Hertürlü. Temiz. Güvenilir.
  • Yunus Sözer - 18.07.2018
    Muhtesem bir Villa... her zaman tercih edebilirsiniz.
  • Ibrahim Duman - 01.07.2018
    Bugün villadan ayrıldığım icin üzgünüm keşke biraz daha kalabilseydik 😁 Biz ailece çok memnun kaldık. Aslında biraz tereddüt etmiştim fotoğraflardaki gibi mi diye ama birebir aynısı çıktı. Önümüzde ki yıl da inşallah tercihimiz burası olacak ❤
  • Sema Öztürk - 27.07.2018
    Villanın avantajları ; muhafazakar ve gürültüden uzak olmasıydı kesinlikle. havası çok güzel bu villanın. normal standartlardan daha büyük bir havuza sahipti. bir hafta kaldık ve çok güzel vakit geçirdik. en güzel yönü de odamızda jakuzimiz vardı :) dağın eteğindeki bu villaya bayıldık. herşey için Villa durağına da sevgiler ..
  • tuncer ozkaya - 15.06.2018
    villadan ayrılırken keşke biraz daha kalabilsek dediğimiz bir villaydı. çok keyif alarak konakladık. herşeyin bize ait olması en güzel tarafıydı. bizi yönlendiren ve bizimle her konuda ilgilenen Villa Durağına da ayrıca teşekkür ediyoruz :) seneye tekrar görüşmek üzere.